התאחדות הסטודנטים הארצית פרסמה באתר האינטרנט שלה את המידע המלא בנושא הטבת רב-קו לסטודנטים. ההטבה היא תוצאה של מהלך משותף להתאחדות הסטודנטים ולמשרד התחבורה וכוללת הנחה בתחבורה הציבורית לסטודנטים


כך תממשו את ההטבה: 

  1. הנפיקו כרטיס רב קו עם פרופיל סטודנט באחת מעמדות הרב קו הפרושות ברחבי העיר הקרובה אליכם (בתחנות מרכזיות, תחנות רכבת, מרכזי שירות ומידע "על הקו"). במידה ויש לכם כרטיס רב- קו משנים קודמות, אך ללא פרופיל סטודנט, גשו לאחת העמדות בהקדם והסדירו את סוג הפרופיל שלכם. חפשו את עמדת השירות "על הקו" הקרובה לביתכם.

  2. בעת ההנפקה הגיעו עם הטפסים הבאים: תעודת סטודנט עדכנית, אישור לימודים לשנת הלימודים הנוכחית, תעודה מזהה נוספת. בעלי פלאפונים עם נקודת סריקה NFC יכולים להסדיר זאת באחת האפליקציות ולסרוק את המסמכים.

  3. פרופיל הסטודנט תקף למשך שנת הלימודים האקדמית, לכן זכרו לתקף את הפרופיל בתחילת כל שנה!


מה מקבלים? 

את ההנחה לא ניתן לקבל ללא פרופיל סטודנט ברב קו! כמו כן ההטבות ניתנות לסטודנטים המשתמשים בתח"צ בתדירות גבוהה, ולא ניתנות לנסיעה בודדת, נסיעה הלוך- חזור ברכבת, חופשי יומי וכו'… ניתן לקבל הנחה בשתי דרכים-

  1. פרופיל סטודנט רגיל מקנה תוספת של 33% בעת הטענת הכרטיס בערך צבור. משמע- אם הטענתם את הכרטיס ב-100 ש"ח, תקבלו בפועל 133 ש"ח לשימוש בנסיעותיכם. הסכום המינימלי להטענה הוא 30 ₪.

  2. פרופיל סטודנט מורחב הינו רכישת הסדר חופשי סמסטריאלי (סמסטר א' ו/ או ב' בלבד, ואינו חל על סמסטר קיץ) או חופשי שנתי יהיו במחיר מסובסד מהרגיל. כמו כן הטענת הכרטיס בערך צבור מקנה בפרופיל זה תוספת של 50%.


* חופשי שנתי/ סמסטריאלי נקבע ע"פ האזור אותו תבחרו (בקרבת מוסד הלימוד) ובו תוכלו לנסוע באופן חופשי, בעוד שהערך הצבור אינו מוגבל מבחינת גאוגרפית.

* במידה והסדרתם חופשי סמסטריאלי יש לעדכן את המנוי בתום הסמסטר. יתכנו שינויים במחירים בין הסמסטרים לאור הבדלים במספר ימי הלימוד בכל סמסטר.


איך מטעינים את הכרטיס?

כדי שיהיה לכם כסף ברב קו תוכלו להטעין אותו בערך צבור במגוון מקומות: במספר אפליקציות בעזרת נקודת ה-NFC בפלאפון, בסניפי סופר- פארם, תחנות מרכזיות, בקיוסקים, עמדות רב-קו בודדות המפוזרות ברחבי העיר ופשוט בכל עמדה או חנות המציעות את השירות.


הנחות לסטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה

  1. הנכם זכאים להנחה שנתית בתחבורה הציבורית למשך 4 שנים עוקבות בלבד, בתנאי שאתם רשומים לשני קורסים תקינים לפחות בשנת הלימודים הנוכחית.

  2. ניתן לבקש אישור הנחה גם אם אתם רשומים רק לקורס אחד, אך מתכוונים להירשם לפחות לעוד קורס באותה שנה.

  3. הזכאות לקבלת ההנחה בשנת הלימודים הבאה תהיה מותנית גם בעמידה בתנאֵי ההרשמה לשני קורסים בשנה הקודמת.

  4. מידע נוסף ניתן למצוא באתר האוניברסיטה הפתוחה.

לרשימת המוסדות המלאה לחצו כאן.


טעינת פרופיל סטודנט אונליין


סטודנטים חדשים וותיקים טוענים פרופיל מהמחשב או מהסמארטפון בלי להגיע לעמדת שירות!


  1. מורידים את אפליקציית רב-קו אונליין או רוכשים קורא כרטיסים לטעינה מהמחשב ונרשמים.

  2. סורקים את כרטיס הרב-קו באתר או בסמארטפון.

  3. נכנסים לאזור "הסטודנטים" באתר או באפליקציה ועוקבים אחר ההוראות.


אילו מסמכים עלי להכין?

  • אישור לימודים לשנת הלימודים הנוכחית.

  • אישור תשלום משנת הלימודים הנוכחית או תעודת סטודנט משנת הלימודים הנוכחית או הקודמת.

  • תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון.

  • כרטיס רב-קו.

שימו לב: ניתן לצלם את המסמכים באמצעות הסמארטפון.