כשנה לאחר ההכרזה על Galaxy Fold, הטלפון המתקפל הראשון מבית סמסונג, הכריזה כעת החברה על המוצר השני בסדרה, Galaxy Z Flip. ניגשנו לבדוק את נתוני המכשיר ותכף ומיד התאהבנו 


אלפיים ש"ח - זהו ההבדל בין עלות רכישת מכשיר הסמארטפון המתקפל הראשון של סמסונג לבין האחרון עליו הכריזה החברה. האם הפער מוצדק? ומה ההבדלים בין שני המכשירים? לקראת ההשקה בישראל, ניגשנו לבחון את נתוני המכשיר שצפוי להיות הצלחה אדירה. את עיקר תשומת הלב, צפוי כמובן לתפוס המסך המתקפל. את הפלא הזה מתארים בחברה כך: "Infinity Flex Display של Galaxy Z Flip הוא צג AMOLED דינמי מהפנט המציג איכות צבע שלא תיאמן ומפחית את האור הכחול. עם מסגרת מינימלית וללא חריץ, מדובר ב-6.7 אינץ' של צפייה קולנועית מהממת".

(צילום: סמסונג


Galaxy Z Flip

מסך

6.7 אינץ'

רזולוציית מסך

Full HD 

ציפוי

זכוכית

מסך חיצוני

1.1 אינץ'

צילום אחורי

12 מגה

צילום קדמי 

10 מגה פיקסל 

זיכרון

8 ג'יגה

אחסון פנימי

256 ג'יגה

סוללה

3300 מיליאמפר/שעה

מחיר

5,599 ש"ח 


צפו בסרטון: 



באתר חברת סמסוג מוצג המכשיר כסמארטפון שיעניק למשתמשיו נקודת מבט חדשה על הדרך בה הם מצלמים תמונות. "Galaxy Z Flip מתקפל וניתן להעמדה במספר זוויות, כך שהוא מאפשר לכם לצלם תמונות מדהימות בזווית נמוכה, המשחקות עם התפיסה ליצירת צילומים מעוררי מחשבה. אתם יכולים לקרוא לזה תנוחת העוצמה החדשה." בנוסף, הצהירו בסמסונג כי "המצלמה של Galaxy Z Flip עוצמתית אפילו בלילה. שניות של צילום בחשיפה ארוכה הופכות ליצירה של אומנות וידאו עם שובלי אור. וכאשר משלבים אותו עם ציר freestop ההופך אותו לחצובה, Night Hyperlapse מעניק לכם צילום לילה מסוג חדש". תודו שזה נשמע מפתה.

ומה לגבי הסוללה? בסמסונג מבטיחים: "הסוללה הכפולה מכילה עוצמה רבה יותר בפחות מקום, ומאפשרת לכם לקפל ולפרוש כל היום. עם קיבולת של 3300mAh (אופיינית) והאינטליגנציה המתקדמת ביותר, הסוללה של Galaxy Z Flip מחזיקה יום שלם ומאפשרת לכם להפיק את המירב מכל הטענה".

תכולת האריזה. (צילום: סמסונג

אם התלהבתם מנתוני המכשיר ואתם שואלים את עצמכם מתי תוכלו לרכוש אחד עבורכם, כנראה שתצטרכו להתאזר במעט סבלנות שכן מועד השקת המכשיר בישראל עדיין לא ידוע. עם זאת, לפי ההערכות ההשקה צפויה לקרות במהלך המחצית הראשונה של שנת 2020. לאחר שבחנו את נתוני המכשיר וביצענו השוואה למכשיר המתקפל הראשון של סמסונג, Galaxy Fold נראה לנו כי בישראל לפחות, המכשיר השני צפוי להצליח הרבה יותר. באופן טבעי, גם לפער המשמעותי במחיר תהיה השפעה על הצרכן הישראלי הממוצע.