הקונספירציות סביב נגיף הקורונה ובפרט סביב החיסון עוד ייחקרו גם בשנים הקרובות. בינתיים, מנכ"ל תאגיד התרופות פייזר נועץ סיכה בבלון השמועות סביב התחסנותו. ד"ר אלברט בורלא פרסם בטוויטר תיעוד מלא של קבלת המנה השניה של החיסון


לאחר שחברת פייזר הוציאה את החיסון לשוק, הודיע ד"ר בורלא כי איננו מתחסן בינתיים, וזאת בשל העובדה כי הוא מתחת לגיל 60 וללא מחלות רקע ומשום כך עדיין לא הגיע תורו להתחסן עפ"י הקריטריונים שנקבעו בארה"ב. בהמשך, הודיע בורלא כי התחסן בחיסון הראשון אולם גם הודעה זו לא הניאה את השואלים מלשאול מדוע לא פורסם תיעוד של ההתחסנות. היום בורלא צייץ בטוויטר הודעה על התחסנותו במנה השניה, ואף צירף תיעוד לכך.

רבים ברשתות החברתיות הרימו גבה לנוכח תשובתו של ד"ר בורלא בראיון בו הודיע שהוא אינו מתחסן לעת עתה, ותהו בקול רם האם הסיבה האמתית לאי התחסנותו נעוצה, כדבריו, בשל הקדימות בתור, או שמא יש בכך כדי ללמד על החיסון עצמו וטיבו? הקונספירטורים ה"מקצועיים" הגדילו לעשות וטענו כי מדובר בהוכחה מוחצת לכך שהחיסון אינו יעיל ואף מזיק. 

עפ"י הערכות, השאלות הרבות סביב הנושא גרמו למנכ"ל פייזר לשנות גישה ומדיניות. למרות שהוא סבר תחילה כי התחסנותו היא עניין רפואי פרטי שלו וסירב בתחילה לשתף פעולה עם שאלות עיתונאים וגופי תקשורת בנושא, בסופו של דבר בורלא פרסם בטוויטר תיעוד של קבלת המנה השניה של החיסון. האם זה יספק כעת את הקונספירטורים ומפיצי השמועות? לא בטוח.